Kobieta w biznesie

Swego czasu na Suwałkach, a dokładniej w Hotelu Velvet miała miejsce konferencja biznesowa pod tytułem “Wizerunek kobiety biznesu w sieci i w realu”. Została ona zorganizowana przez Lady Business Club przy współpracy z Akademią Marki z Klasą. Jako motto imprezy posłużyły słowa Beaty Tyszkiewicz, której z pewnością nikt nie mógłby odmówić klasy i pewnego rodzaju szykowności w sposobie zachowania i mówienia. Powiedziała ona kiedyś, że w życiu kobiety najważniejsze jest to, aby zdobywać umiejętności, które otwierają nasz mały świat i przestać się bać. Obok tego wskazała, że niezmiernie ważna jest niezależność i wolność, a bez nich życie jest trudne i nie daje tak wielu możliwości, aby cieszyć się jego pięknem. Według niej najważniejsze jest to, aby w każdej sytuacji móc polegać na sobie i liczyć głównie na siebie.

Taka jej zdaniem jest rola współczesnej kobiety w świecie, takie przymioty powinna ona posiadać, aby czerpać z codziennego funkcjonowania jak najwięcej i realizować się na każdej płaszczyźnie. Słowa Beaty Tyszkiewicz były podczas konferencji punktem, od którego rozpoczynały się wszelkie dyskusje mające na celu znalezienie idealnej definicji kobiety biznesu, która wspaniale radzi sobie z całym szeregiem różnych sytuacji, ma poukładane życie, potrafi się odnaleźć w każdym środowisku, jest samodzielna i niezależna, przy czym niezwykle profesjonalna, ale posiada też drugie oblicze, które ujawnia się w momencie, kiedy znajduje się wśród ukochanych osób albo też na urlopie, gdzie nie musi grać swojej biznesowej roli.

Program konferencji Podczas konferencji zorganizowanej w Hotelu Velvet kobiety miały okazję wysłuchać wielu prelekcji oraz dyskutować nad tym, jak świadomie kreować własny wizerunek, tak, aby móc czerpać korzyści z tego, w jaki sposób odbierają nas inni. Wizerunek ten powinien być oparty na dążeniu do realizacji zarówno celów biznesowych, jak i życiowych, pozostając w zorientowaniu na osobiste ambicje i potrzeby. Kobiety usłyszały wiele praktycznych porad z zakresu mowy ciała, autoprezentacji, sposobu przywitania czy prezentacji profilu, które mogą okazać się pomocne przy kolejnych kontaktach biznesowych i zbudują większy profesjonalizm w oczach innych.

​Ubiór jest istotny w świadomym budowaniu wizerunku, ale obok niego równie istotne jest to, w jaki sposób mówimy, jakie mamy wartości, jakie mamy zasady i zainteresowania. Szpilki czy spódnica są ważne, ale w świecie biznesu często bardzo niewielkie detale decydują o tym, czy dana rozmowa zakończy się sukcesem czy też niepowodzeniem, dlatego też świadome wybieranie i kreowania profesjonalnego wizerunku, jest niezwykle ważne.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *